Termeni și condiții – CONMEC.ro

Definții

Consumator– în conformitate cu OUG 24 / 1992 republicată este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice care acționează în scopuri în afara activității sale comerciale, industriale, artizanale etc. Ex: PFA este un consumator în cazul achiziționării de produse folosite în cadrul activității autorizate

Vânzător– SC Conmec Expert SRL este persoană juridică română identificată prin CUI RO 36177292 și la Oficiul Registrul Comerțului 32/787/2016, adresa în strada Dimitrie Anghel nr 9 Sibiu județ Sibiu

Cumpărător– persoană fizică sau juridică care emite o comandă către vânzător prin orice mijloace de comunicare (telefon, e-mail, mesaj, vizită la sediu, etc)

Cont– secțiune din site-ul www.conmec.ro în care clientul își definește contul de utilizator în vederea plasări de comenzi, descărcare de fișele garanție, comunicare.

Site– domeniul www.conmec.ro și toate informațiile pe care acesta le conține.

Comandă– un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între cumpărător și vânzător care se transmite prin intermediul siteului, prin care se comunică intenția de a achiziționa bunuri de pe site

Contract– în sensul prezentei se definește ca fiind contractual încheiat la distanță între cumpărător și vânzător așa cum este definit și reglementat în legislație. El este determinat de comanda lansată de cumpărător și confirmarea ei de către vânzător.

Contract încheiat la distanță

Un contract încheiat la distanță se consider validate atunci când cumpărătorul primește de la vânzător o confirmare de primire / acceptare a comenzii depuse.

Înregistrarea unei comenzi pe site indică acceptarea din partea cumpărătorului a unei forme de comunicare (telefonic, e-mail, mesaj) prin care vânzătorul efectuează operațiile sale comerciale

Prețul afișat pe saitul de către vanzatori este exprimat în lei și nu include TVA

Acesta poate fi publicat pe site ca un preț promotional și este în orice situație publicat pentru o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil pentru acel produs.

Prețul la care cumpărătorul va achiziționa produsul este cel conținut în confirmarea primirii comenzii

Vânzătorul nu poate fi făcută responsabil pentru niciun cost suplimentar suportat de cumpărător, ocazionat de plată online (misiune de operare, conversie valutară, etc)

Informațiile cuțitele descrierile bunurilor disponibile pe site (imagini dinamice sau statice, poze, reprezentări grafice, etc. ) au exclusive titlul de prezentare și nu constituie obligație contractuala din partea vânzătorului.

Comandă

Plasarea unei comenzi se poate face prin site-ului, telefonic, e-mail, mesaj. Comanda devine active doar după ce vânzătorul confirm prelucrarea acesteia și disponibilitate în stoc. Informațiile legate de stoc disponibil atât salix au exclusive character informativ acestea putând fi modificate de vânzător fără informarea prealabilă am cumpărătorului. Termenul de prelucrare al comenzii este de 48 de ore de la plasarea acesteia de către cumpărător. În vederea prelucrării comenzii Clientul trebuie să furnizeze datele de facturare necesare împreună cu datele de contact telefon, e-mail, totodată fiind necesară și furnizarea unei adrese de livrare.

Facturarea

Facturarea bunurilor din comandă va fi effectuate de către vânzător abia în urma confirmării comenzii și a modalității de plată a bunurilor. În cazul plăților făcute prin transfer bancar facturarea bunurilor se va face ulterior confirmării de către vânzător a primirii banilor în contul banca furnizat.

Plata

Inainte de lansarea unei comenzi, alegeti una dintre modalitatile de plata disponibile:

Plata online prin card bancar (Visa, Mastercard)

Website-ul conmec.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard, pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA si MASTERCARD.

Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput niciun comision suplimentar!

Website-ul conmec.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile platformei euplatesc.ro . Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la operatorul platii, nimeni altcineva neavand acces la ele.

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:

  • Numele posesorului de card
  • Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
  • Data expirarii cardului
  • Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)

Tranzactiile se vor efectua in lei, indiferent de cardul dvs, in conditiile agreate cu Banca emitenta a cardului dvs.

Plata prin transfer bancar (ordin de plata)

Principala modalitate de plată agreată de vânzător este transferul bancar. Acesta se poate realiza la contul bancar furnizat facture proforma de către vânzător. Factura proforma în cazul comenzilor online făcute cuplată prin transfer bancar va fi emisă în maximum 24 de ore de la plasarea comenzii, în cazul confirmării acesteia. Ulterior produsele din comandă vor fi rezervate pentru 72 de ore timp în care cumpărătorul este oblige să facă plata. În cazul în care plata nu este făcuta în termen de 72 de ore comanda este anulata automat de către vânzător.

Plata prin servicii ramburs

Pentru comenzile sub 5000 RON TVA inclus, plata poate fi efectuata si prin serviciile de plata ramburs, oferite de furnizorul serviciilor de transport (Fan Courier)

Livrarea

Livrarea poate fi făcută în la punctele de lucru ale vânzătorului sau prin intermediul firmelor de curierat (FanCourier).

Punctul de lucruri unde se pot face livrări în acest moment este Alba Iulia numărul 47 Sibiu județ Sibiu.

Livrarea prin curier se face prin intermediul companiei Franco iar costul transportului revenind clientului. Costul transportului este Comunicat pe sait în momentul plasării comenzii acesta având o valoare aproximativă costul final firicel trecut pe factură. Cumpărătorul are obligația de a specifica vânzătorului momentul confirmării comenzii dacă dorește ca transportului să-I fie menționat o valoare asigurată de fan curier sau nu. Vânzătorul nu este responsabil și nu poate fi tras sub nicio formă la răspundere pentru eventualele daune suferite de produsele cumpărate de cumpărător în timpul transportului

Retragerea din contract ; Politica de retur

În conformitate cu OUG 34/2014 privind dreptul consumatorilor în contractile încheiate la distanță șia OG 130/2000 cu privier la regimul juridic al contractelor încheiate la distanță consumatorul are dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea bunului livrat să îl returneze vânzătorului.

În exercitarea acestui drept consumatorul (exclusive persoană fizică ) nu are obligația evocării vreunui motiv, și dar are obligația desființării vânzătorului cu privier la decizia de retragere din contract și de returnare a produsului printr-o declarație neechivocă trimisă prin poștă sau e-mail.

Conmec Expert SRL vă pune la dispoziție un model de declarație pe care îl regăsiți în urma unei solicitări scrise pe mail.

Perioada de retragere din contract expira după 14 zile începând cu ziua în care intrați în posesia bunurilor comandate.

În urma declarației de retragere din contract vânzătorul vara bun sau sunt îndeplinite de la cumpărător cu ocazia perfectării contractului inclusive costul livrării standard.

Rambursarea se va face din aceeași perioadă de plată ca și cea inițială în termen de 14 zile de la primirea și acceptarea returului.

Returul produsului achiziționat se va face împreună cu toate accesoriile cărțile tehnice produsele bonus care au fost livrate și se va face în termen de 14 zile de la data emiterii declarații de retragere.

Condiții generale pentru încetarea vectorului:

  • Produsele returnate trebuie să fie în starea în care a fost primite (complete, fără urme de deteriorare, cu etichete și plăcuțe de identificare intacte, însoțită de certificatele de garanție și facture de livrare)
  • Dacă se returnează mai multe produse identice doar unul din ele trebuie să fii desigilat. Vânzătorul poate să refuse acceptarea returului celorlalte produse dacă acestea au fost desigilatr
  • Acceptarea returnării produsului la fost furnizat în condiții speciale ca urmarea a unei solicitări particulare a cumpărătorului nu este obligatorie pentru vânzător
  • Returul fizic al produselor se va face în termen de 14 zile de la data comunicării deciziei penetrante de contract în conformitate cu OUG 34 /2014

Consumatorul este responsabil în cee ace privește diminuarea valorii produselor rezultate din manipularea acestora diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii caracteristicilor și funcționării produselor. Este in sarcina vânzătorului să facă dovada acestei diminuări suplimentare

Service

Se face conform cadrului legal din Romania, in special Legea nr. 449/2003, repubicata in 2008, privind „vanzarea produselor si garantiile asociate acestora”.

Furnizorii nostri asigura:

  • conformitatea produselor;
  • repararea lor in garantie si post-garantie;
  • piese de schimb in garantie si postgarantie.

Repararea produselor se face in Centrele Service autorizate de furnizori, centre ce au datele de contact (adresa, telefon, fax), specificate in Certificatele de Garantie. Puteti alege orice locatie convenabila Dumneavoastra.

Fiecare produs este insotit la livrare de urmatoarea documentatie:

  • Certificat de Garantie;
  • Instructiuni de utilizare;
  • Factura Fiscala.

La prezentarea in Service, in perioada de garantie, sunt obligatorii urmatoarele documente ce identifica produsul:

  • Certificatul de Garantie, in original. In aceasta se consemneaza toate interventiile facute;
  • Factura Fiscala, in copie.

Perioada de garantie a produsului este specificata in certificatul de garantie aferent produsului.

 

 

Sună-ne!

0759.549.615
 

Aboneaza-te la newsletter!

Fii la curent cu cele mai noi oferte si promotii!
WhatsApp